سؤال مجهول

محترمه وجميله وجزاكى الله كل خير ونشوفك اسعد إنسانه وربنا يرزقك بلزوج الصالح ولو رزقك فيكرمك كمان وكمان وانا ولد مش بنت اهم حاجة هنصحهالك صلاتك اوعى نسبيها عشان متندميش قدام وكزى على شعرك وانتى طالعه ولبسك ولو مخمره فدى حاجة حلو ولو لا فانصحك تتخمرى وربنا يبارك فيكى وتفرحى ديما ويبعد عنك الحزن ويقربك ليه

لمياء💗👑@Lamia_

تسلم الله يخليك اللهم آمين يارب مختمره الحمدلله شكراا 🥺

محترمه وجميله وجزاكى الله كل خير ونشوفك اسعد إنسا… — رد لمياء💗👑 · صارحني